هتل های پیشنهادی شیراز از نگاه های هتل
نوشته شده توسط : gheirati

 در این مقاله سعی داریم که هتل های پیشنهادی شیراز را از نگاه سایت گردشگری های هتل برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، ارائه دهیم. با وبلاگ های هتل همراه باشید.

 

هتل دو ستاره سنتی نیایش شیراز

هتل سنتی نیایش هتلی دوستاره می باشد که در سال 1388 در شهر شیراز به بهره برداری رسیده است. فضای بیرونی این هتل از گل و گیاهان رنگارنگ، آبنما و حوضچه هایی که تعداد زیادی از ماهی های قرمز را دارند و همچنین صدای آب که آرامش خاصی به این فضا بخشیده است، تشکیل شده است. هتل دوستاره نیایش شیراز شامل 2 طبقه می باشد که تعداد 77 واحد اقامتی را در خود جای داده است. همه این واحد ها با طراحی سنتی و بی نظیر خود اقامتی دلچسب را برای میهمانان به ارمغان می آورند. این هتل با قرار گیری در نزدیکی مجموعه ای از کلیسا ها، کنیسه ها، موزه ها، مساجد، آتشکده های قدیمی و خانقاه ها، موجب شده است تا مسافران به راحتی به اماکن تاریخی این شهر دسترسی پیدا کنند.

هتل چهارستاره آریوبرزن

یکی از هتل های قدیمی شهر شیراز هتل آریوبرزن می باشد. این هتل چهارستاره در سال 1379 تاسیس شده و سپس جهت ارتقا کیفیت و خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آریوبرزن شامل 5 طبقه و 51 واحد اقامتی می باشد که هر کدام دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند. در این هتل نیز رستورانی قرار دارد که می توانید در آن انواع غذا های ایرانی و فرنگی با کیفیت را در محیطی آرام و لذت بخش و همچنین همراه با موسیقی زنده سرو کنید.

هتل بزرگ شیراز

در شیراز هتل های شیک و مدرن بسیاری وجود دارد. یکی از این هتل ها که در سال 1392 تاسیس شده است، هتل بزرگ می باشد. این هتل با زیربنای 40 هزار متر مربع در بهترین مکان شهر شیراز و همچنین در نزدیکی دروازه قرآن این شهر قرار گرفته است. هتل بزرگ شیراز دارای 13 طبقه می باشد که تعداد 158 واحد اقامتی را در خود جای داده است که می تواند میزبان تعداد350 نفر به صورت هم زمان باشد. همه این واحد ها مجهز به کلیه امکانات رفاهی و پیشرفته مطابق با استاندارد های بین المللی می‌باشد.

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز در سال 1391 در منطقه شمال شهر شیراز افتتاح شده است. این هتل چهار ستاره دارای 13 طبقه و تعداد 48 واحد اقامتی با طراحی باشکوه و بی نظیر در بین هتل های مجلل این شهر قرار دارد. موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده است تا مسافران دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و تفریحی مانند باغ جهان نما، دروازه قرآن، باغ ارم، بستنی فروشی پرطرفدار بابا بستنی و … داشته باشند. هتل ستارگان شیراز با توجه به معماری بی نظیر خود توانسته است هرساله میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی باشد.

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

در سال 1395 در محدوده مجموعه زندیه هتلی پنج ستاره به نام زندیه بنا شده است. این هتل دارای 6 طبقه و 72 اتاق می باشد که بر روی زمینی با زیربنای 900 متر احداث شده است. این هتلِ چشم نواز با بهره گیری از طراحی اصیل و سنتی ایرانی بسیار شیک اقامتی دلچسب و خاطره انگیز را برای میهمانان گرامی به ارمغان می آورد. واحد های اقامتی این مجموعه بگونه ای طراحی شده که برای هر نوع اقامت بسیار مناسب می باشد.

هتل ۴ ستاره امیر کبیر

هتل امیرکبیر شیراز یکی از هتل های 4 ستاره شیراز می باشد که در محیطی آرام و سرسبز افتتاح شده است. این هتل تعداد 45 واحد اقامتی دارد که در دو طبقه قرار گرفته اند. تمامی این اتاق ها با طرحی های خاص و بی نظیری تزئین شده اند. این هتل با موقعیت مکانی و طراحی خاص خود، در بین طرفداران از محبوبیت فراوانی برخوردار است که می تواند سفری لذت بخش و خاطره انگیزی را برای میهمانان به یادگار بگذارد. با اقامت در هتل امیرکبیر به دلیل قرارگیری در میان باغ جنت می توان آرامش وصف ناپذیری را تجربه کرد.

هتل ۴ ستاره الیزه

هتل ۴ ستاره الیزه در سال ۱۳۹۳ با تمامی امکانات رفاهی در شهر شیراز افتتاح شده است. این هتل در 7 طبقه با 68 واحد اقامتی بنا شده است. ارائه خدمات عالی هتل الیزه در سال ۱۳۹۶ سبب شده درجه هتل از سه ستاره به چهار ستاره ارتقا پیدا یابد. یکی از بهترین مزایایی که باعث پیشرفت این هتل شده است، دسترسی آسان آن به جاذبه های گردشگری و تاریخی همچون مسجد نصیرالملک، باغ جهان نما و … نیز می باشد.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ هتل 3 ستاره ای می باشد که در سال 1370 در شهر شیراز تاسیس شده و سپس در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل ارگ دارای 3 طبقه می باشد که تعداد 64 واحد اقامتی دو، سه، چهارتخته و همچنین سوئیت می باشد. دسترسی آسان این هتل به جاذبه های تفریحی و گردشگری باعث شده است، در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار شود. رستوران هتل ارگ شیراز با طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، محلی آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های شیراز , سایت گردشگری های هتل , های هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: